Fredag

(Förbannade tjöt, jaja.. här kommer ett inlägg)

Midsommar.. vart ska jag börja? Jag orkar inte dra hela storyn.. men det var en fruktansvärt trevlig helg! Jag och Tess anlädde i Smögen efter många om och men, hade lite förparty på "busstationen" innan vi tog taxi hem till grabbarna grus som hyrt stuga nere vid havet, snuskigt fint! När vi kom fram så var det raka pucken ut på krogen i Kungshamn, rättare sagt till Baden! Och hej vad det dansades där.. vid 3 snåret tog vi taxi hem och där fortsatte trevligheterna in på morgonen.. det var allt från grabbtjaffs till nakenbad, (folk blev i slängda till höger och vänster, jag hade tatueringen att skylla på och satt säkert hela natten) men det slutade dock lika lyckligt som det började :) På fredags morgonen städade vi en snabbis innan vi far vi till Kungshamn och köpte all mat inför kvällen (som jag, Tess och Albin för övrigt lagade hela dagen). Det blev grillspett, sallad och smått och gott! Mitt i maten så händer det som inte får hände.. Fritz har låst in nycklarna i Armins bil som innehåller alla helgens nödvändigheter! Så det var bara för dom att sätta sig i en annan bil och köra 30 mil hem, hämta nycklarna och köra 30 mil tillbaka.. dom kom dock tillbaka exakt i tid till utgång! Bra jobbat killar! Utgången på självaste midsommarafton sög ju riktigt mycket till en början, det var folk exakt överallt när vi hoppa ur taxin, Klabba glömmer sitt legg och det är värsta kön in till Baden. Klabbba tar svarttaxi hem till stugan, hämtar legget och är tillbaka samtidigt som vi ska gå in, hur bra som helst! Väl inne så upptäcker vi att det kostar 200 spänn, rena rånet! Jag får punga ut till samtliga och upptäcker sedan nästa fasa.. allt folk!! Jag vantrivdes från första danssteg.. ville bara därifrån! Man kunde inte röra sig en cm, alla stog stilla och rörde på huvudet typ.. hemskt! Efter en och annan armbåge slår jag mig loss och kan komma in till en annan del där det är mkt lugnare, sätter mig vid baren och där blev jag sittande resten av kvällen ;) vid 3 åkte vid hem, somna på soffan och vaknar i helvetet.. det luktar piss och skit i hela badrummet inkl. bastun! Och visst.. någon har skitit i bastun.. bokstavligt.. jag vill inte prata om det, men det var nåt av det värsta jag vart med om! Både i syn- och luktväg.. fy fan! Vi städade lite (!) och sen åkte vi och tog en pizza i Smögen.. jag mådde fruktansvärt och gick och la mig i soffan igen så fort vi kom tillbaka, och där låg jag resten av kvällen/natten när dom andra gick ut. Men tyck inte synd om mig, jag hade jättemysigt.. det var jag, sovsäcken och en film om några hockeykillar! Vid 3 (ja alla kvällar avslutades på krogen vid 3) kom alla hem igen, goa och glada! Jag har nog aldrig älskat Tess så mycket som jag gjorde då, hon har aldrig vart så rolig och så go :) På söndagen så fick vi gå upp tidigt och städa HELA stugan, besiktningen var vid 14 och gick galant. Sen åkte vi hem, eller grabbarna körde mig, Tess, Frits och Daniel till Uddevalla där vi tog bussen till Götet. När vi kom hem blev jag skit sjuk och har legat in bed sen dess typ..

Idag har jag dock haft min första friska dag sen i söndags, och den spenderade jag på stan med Linda! Hon bjöd på thaimat och jag fick en tröja, hon är bäst! :)

Ikväll blir det till att hänga hemma.. kolla film och käka glass!


Tröjan jag fick



Nya tatueringen



Syster på stan

Kommentarer
Postat av: Lou

Bra jobbat ;) men du.. det där med att skita i bastun? fy helvete liskom.. snygg tattoon blidde förresten, och Linda.. jämt så jävla snygg!

2008-06-28 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0