Imorgon

Det är ju för skamligt att uppdateringen här är så dålig.. jag har inget att säga till mitt försvar, får helt enkelt bara be om ursäkt till min enda trogna läsare..Helena Claesson! Jag ska försöka få ordning på detta så småningom.

Igår var jag ju inne och tatuerade mig, gjorde lagom ont och jag blev nöjd, precis som det ska vara! Efter det så gick jag och fikade med Tobbe, vi har alltid så mycket att prata om när vi ses och han är alltid lika rolig.. det är tur jag har dig!

Just det.. Hultsfred var ju över förväntningarna, det måste jag erkänna! Vi hade riktigt, riktigt roligt och jag kan lova att det blir en festivaltripp nästa år igen!



Jag och Tess drar till Smögen imorgon och firar midsommar med hennes kille o co, plus Jonte och några från Onsala.. förhoppningsvis träffar vi Tobbe och hans gäng också.. kan ju bli riktigt kul!

(Nu ska jag hänga upp lite tvätt och låtsas som om jag inte såg matchen eller vet om resultatet och vad konsekvensen av det innebär)


Imorgon fyller jag år och ingen har frågat vad jag önskar mig.. vad hände där?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pauen.. du har inte ens IG längre, du har lucka!!!

2008-06-27 @ 16:10:39
Postat av: Anonym

det var jaaaag (Lou, om det nu inte kommer med nu heller..) som skrev :p kom hit snart, miss you guys!

2008-06-27 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0