Riesen vs Toffifee

Kan inte bestämma vilka som är godast..?

Idag är jag så fruktansvärt trött.. kan beror på att  jag fått vara vaken till 04.00 då en viss person ramlar in här och är full som en kastrull med fyllefrossa, och sen få gå upp 08.30 för att personen i fråga inte kan sova! Så nu, efter att jag städat, ätit frukost, kelat med hunden och pratat i telefon, så måste jag faktiskt sova ikapp mig lite innan kvällen! Jag ska ner till pappa runt 20 snåret, få present och hälsa på lite, sen ska jag in till Linda och Samuel på lite förkrök och sen blir det utgång!

Imorgon ska jag försöka få handlat lite mat som jag måste ha med tillbaka till Oslo! Och på måndag blir det först systemet och sen bussresa i 4 timmar. Måste erkänna att jag saknar faktiskt Oslo lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0