Sol

På väg hem från stranden svängde jag och Black Betty (min cykel) förbi ICA och köpte sallad, avokado, gurka, grekisk youghurt och det bästa av allt, EM-bibeln! Den ska jag ha nära till hands hela vägen till the end! På tisdag blir det för övrigt till att kolla på matchen på Avenyn.. dom stänger tydligen av hela Avenyn och dukar långbord, ska bli riktigt trevligt!

När jag kom hem förut slängde jag ihop en laxsallad och la mig på altanen och mös, jag vill aldrig att dagen ska ta slut! Kände mig till och med så mysig att jag nu har tagit mig lite sån där "kaffetårta" och cider och ligger i solstolen på altanen! Solen tar ju typ mer nu än vad den gjorde på beachen.. har råkat bränna mig på knäna också, otrevligt.

Nu ska jag röja upp i köket, ta en dusch och sen slänga mig i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0