Sunny day

Yes.. Har legat på beachen idag och bränt mig i pannan, det var riktigt härligt! Borde hjälpa till att duka in från middagen men jag orkar verkligen inte, gömmer mig på rummet en stund till.. shit vad varmt det är här inne.. borde kanske gå ut iaf.. äääsch

Cissi ringde precis, hon var på Arlanda och väntade på sitt flyg till Sundsvall där hon ska jobba i veckan.. hon hade hamnat mitt i landslaget och fått ögonkontakt med Ljungan! Ojojoj.. vi kom fram till att hon borde ta tillfället i akt och säga nånting, för den chansen lär ju aldrig dyka upp igen.. men hon hade hamnat i chock så det gick inget vidare!

Imorgon blir det nog att stanna hemma och sola i trädgården, ska ta med lillasyster in till stan och shoppa efter hon slutat skolan, det är ju skolavslutnign snart :)

Nu är det tydligen glass och grejer där ute, adjö

image382



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0