Goddagens

Ligger i soffsängen och orkar ingenting.. hade sett fram emot att ligga här och löka framför Man u - Fulham, men vi verkar inte ha någon vettig kanal! Så det blir till att göra som Tess här bredvid.. sova!

Igår var det fest vill jag lova.. började med att jag och Tess härjade här hemma, sen drog vi till Kumlas en stund innan vi drog ut. Jag, Tess och Fedji drog till Tiger och dom andra till Kokos eller nåt.. men vi hade skitball! Dansade sjukt mycket, kul kul! Vi tog taxi hem vid halv 4 och käkade mos, bacon, korv och bröd! Sen fick vi blåsa upp luftmadrassen till mr F så han hade nånstans att sova, men det gick galant! Vaknade vid halv 1 "imorse" och mådde pyton.. vi drog och köpte mjölk, ägg, kaviar och banan och sen gick jag och Tess hem och åt brakfrukost! Så nu ligger vi här och slappar.. skulle egentligen blivit utgång idag också, men det blir det nog inte. Vi ska städa lite sen (jag har lagt pulvermos över hela köket) och sen blir det nog till att laga någon onyttig middag och slänga sig i sängen framför melodifestivalen med godis och popcorn.. fan vad fet jag ska bli!  vi har ju bjudit in Kumla till melodi, dom kan få varsin kvadrat har vi sagt! Så kvällen är inte riktigt spikad ännu.. vi får se.

Nu ska jag lägga mig i horisontalläge en timma eller två innan man måste börja leva igen.. bläk.. längtar till nästa vecka till intervjun och sånt där :)

Kommentarer
Postat av: CC Raider

Ey.. festival? vad hände där liksom..?

Märkligt... mm, märkligt.

2008-03-01 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0