Hej hej

Här sitter jag (och Loi) och blir feta.. fan vad nice.. bakade ju hallonpaj igår, och det fanns visst en himla massa kvar idag! Någon måste ju äta upp den tänkte jag.. så, why not? Precis.. den satt där den skulle kan man säga!

Har vart nere hos pappa ikväll, slingat Tess hår och umgåtts lite med massa människor! Jag och Erika ska gå och sola på ålderdomshemmet imorgon bitti.. jaaajemen, dom har solarie där! 35 spänn för 20 minuter, som hittat! Sen blir det till att plugga hela dagen.. jag ska nog plugga på kvällen också, visst är jag tråkig? Ja men jag får faktiskt skylla mig själv, jag är så slapp och omotiverad just nu så jag får ta till alla medel om jag ska få nåt gjort! Sen känner jag faktiskt inte för att gå ut imorgon heller, konstigt nog.. eller, lite festsugen är jag kanske, men jag skulle bara få ångest om jag drog ut imorgon, för då hade jag vetat hela kvällen att jag skulle bli tvungen att sitta med böckerna hela söndagen sen.. ne, jag stannar hemma helt enkelt! Undra hur jag ska göra med denna sista kursen som hållt på en vecka redan, utan att jag har bok!! Jag tror den kommer tidigast tisdag, så jag kommer få ta en senare buss än Tess hem på tisdag eftermiddag, tråkigt! Men sen är det faktiskt bara 4 dagar kvar att studera på, sen kommer jag må sååå bra på lördag att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med hunden och titta på film.. han är det bästa sällskapet som finns!




Kommentarer
Postat av: Linda

LOOOOOOOOOOOOOI!

2008-03-22 @ 17:35:38
Postat av: Pauline

Mmm.. han är nybadad idag :)

2008-03-22 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0