Hemma

Var en väldigt väldigt väldigt jobbigt hemresa idag! Vi vart  nästan1 timma försenade till Göteborg pga all jäkla trafik.. sen fick vi ta bussen hem också, dåligt! Sen så får jag ett mejl om att min kursbok för denna veckan är försenad! Börja fan inte krångla med mig när det är 9 dagar kvar till slutprov säger jag bara! Hur fasiken ska jag kunna plugga om jag får boken på måndag eller tisdag hade ni tänkt? Åh.. sånt här ger mig panik, magkatarr och allt möjligt, usch! Mamma sa att hon skulle ringa runt till lite bokhandlar imorgon och se ifall dom har den inne, för vanligtvis så beställer dom såna böcker när någon vill ha, men man kan ju alltid kolla! Får nog kika med ett biblioktek eller två också.. och själva skolan, dom kanske har? Eller är det någon som läser som har

"Juridiska problem, Kommentarer och lösningar. Förlag: Liber Ekonomi, ISBN: 91-47-07779-4"? Let me know!

Imorgon ska jag och mamma in och sola, gud vad skönt! Sen måååste jag spana efter jackan igen, gud, höll på glömma ju! Efter den blir det en tripp till m&m´s och sen ska jag hem och plugga lite.. (på förra veckans, jag är sååå omotiverad när det gäller den kursen, flyttade mitt i så jag började sacka efter ett tag där, kom aldrig ikapp mig igen! Jag som tänkt satsta stenhårt på denna kursen som är nu, för den var så kort och enkel, men så sabbar dom allt!) Tess och jag ska hinna fixa håret och baka hallonpaj imorgon också, guld! Sen blir det nog ner till pappa på fredag, hälsa på lite.. får ju besök av skåningarna, var ett tag sen jag såg dom! Jag, Linda och Tess ska ses på kvällen.. vet inte var, när eller hur ännu men det löser sig! På lördag vet jag inte vad som händer.. lär väl få vräka i mig ett påskägg eller två (min familj/släkt snålar då fan inte med påskäggen ska jag berätta) och kanske utgång till Club M. På söndag är det antagligen stan med lillebror som gäller! Jag gav ju honom ingen present när han fyllde förra veckan så jag känner att jag får kompensera honom nu när jag är hemma! Blir nog till att käka nånstans och så får han välja nåt kuligt.. han vill egentligen bara ha pengar (som alla andra) men det får han inte av mig har jag sagt! På måndag är den shopping som står överst på listan, först ska Cleasson shoppa kläder och sen är det mat som gäller.. vårat kylskåp ekade tomt som aldrig förr när vi stack idag.. tyckte nästan synd om smöret som sotg och skräpade! Vi har skrivit en lång jäkla lista och jag är lite rädd att vi kommer få hyra svarttaxi åt maten upp till Oslo på tisdag, för det blev visst en hel del! Sen på tisdag morgon drar vi tillbaka "hem"! Längtar faktiskt nästan lite till våra 25, mycket välinredda, kvadrat ;)








Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill med shoppa!

men ... vad hände med att stanna i två veckor ?

2008-03-20 @ 02:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0