Hur mycket?

Ja, hur jävla mycket snor finns det inne i huvudet egentligen? Så fort man snytit sig och det lyckats sippra in ett halvt andetag så dyker det upp igen, med en gång, som ett lock! Blir galen på det snart.. och inte fan har vi någon nässpray hemma heller, ha, vad är det o komma hem till egentligen, dåligt! Har vart inne på prov idag också, gick skit.. eller jag brukar intala mig själv det iaf, inga otrevliga överraskningar på så vis.. gick till gamla skolan och träffade Linda och hennes polers, trevligt! Jag blev trött på min skinnjacka och lovade bort den till Elin istället.. sen när jag gick på stan stötte jag ihop med den skinnjackan jag ville ha från första bröjan, inte den stora hemska jag har nu, usch! Ne, denna är något kortare och med spännen på axlarna typ.. jag blev helt tagen! Fick megapanik när jag insåg att jag inte har pengar till den nu, ändå kostar den bara 498 spänn! Jag lever som en lus fram tills på onsdag.. Ringde runt till folk och frågade om dom ville köpa den till mig men ingen hade lust, dåliga människor! Jag bönade och bad till och med Linda och erbjöd henne alla mina andra jackor och kläder, men icke! Så jag la undan den i hopp om att mamma ändå skulle hämta den innan jag åker imorgon, men vad händer, jag kommer hem, och där sitter hon i soffan och tänkte då absolut inte ge sig ut i regnet igen.. dammit! Så nu vilar allt hopp på att den finns kvar på onsdag! Kan inte sluta tänka på den, jag skulle ha den till allt, precis som med den svarta korta från Gina, har den till precis allt när man är innomhus, så denna jackan blir perfekt utomhus.. åhåå!

Idag blir det till att ligga kvar på extrabädden (ja visst, så fort man lämnar stället så tar någon annan över rummet) och glo på tv, äta glass, tårta, godis, chips, kyckling, tzatsiki, potatis, cola och lite annat, för jag är förkyld liksom..  herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0