"Imorgon är det fredag"

Idag har vi jobbat i 13 timmar, det ni! Har så fruktansvärt ont i fingrarna nu efter att ha packeterat in typ 800 böcker.. men det har ändå vart en grymt kul dag, gick relativt fort och vi har skrattat riktigt mycket! Fick ju beställa mat vid 5 nångång, vi tog kyckling kebab och cola, ruggigt gott! Imorgon blir det en vanlig dag på jobbet (förutom att "Nya killen" aka "Iver" kommer käka våfflor till lunch), sen ska Tess på stan och bio med Kläb! Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.. Någon som vill leka med mig imorgon? Ne nu måste vi sova, upp i ottan imorgon! Det är dock riktigt härligt väder på mornarna nu, soligt och fint! Tusan, nu har Claesson redan somnat, bäst jag stänger ner här.. Godnatt

p.s. Mamma, kan du kolla om jag får brev från Kba kommun imorgon, har inte fått min sista lön från Åsaskolan, så let me know om det dimper ner! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0