Långsamma dumma dag

Ligger i sängen och planerar introduktionskampanjer och modeshower just nu.. går segt.. har gjort hälften.. sen snöar det igen också.. jävla pissväder.. undra hur det är i Oslo, hoppas verkligen det fortfarande är vårigt där när vi kommer tillbaka! Måste ta hand om min tvätt också.. jag och Tess har tagit med alla BH:ar vi kunde hitta i lägenheten innan vi åkte hem, för vi har inga såna tvättpåsar där! Sen hittade jag lite andra kläder här hemma som jag vill ha med upp, men jag får fan inte plats! Vi ska ju ha kylväska och allt möjligt med oss denna gången! Gud, jag åker upp på tisdag, hem hit igen på torsdag och tillbaka igen på kanske fredag (antagligen blir det lördag), vilken röra! Jag kommer bli helt snurrig! Men sen så ska jag stanna där uppe i 2 veckor innan det blir hemfärd igen, skönt! Och sen finns det inga planerade hemfärder förns Lindas födelsedag 10 maj. Antagligen åker jag väl hem nån gång där i mellan, det vet jag att jag kommer göra, men det känns skönt att inte ha något planerat just nu! Fast nu kom jag på att vi kanske skulle till Sälen 17-20 april.. vad hände med det? Måste kolla upp! Sen ska Linda komma upp nån gång i april också, kanske helgen efter? Och vi ska ut nånstans med Lou och Sanna! Men just det, vad hände med Hultsfred? Tess! Vi skulle ju boka.. herregud, nu blev jag stressad! Cissi och Pilla ska ju också med, och kanske Lou och Sans.. och Bella! Jösses, Bella kommer hem snart! Fan vad kul! Bella, Cissi och Pilla ska komma upp och hälsa på så fooort dom kommit hem, det har dom lovat! Åh, gud vad kul det ska bli, jag längtar! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0