Långt eller kort?

Har precis ätit massa god mat med familjen, var tvungen att lägga mig ner lite efteråt, sådär som vuxna gör när dom är jättemätta :) Blir till att stanna hemma ikväll, känns helt okej faktiskt. Stter och småpluggar lite nu, går sådär.

Förut, när jag drog på mig jackan snabbt så såg det ut som om jag hade klippt mig kort, och jag gillade det! Jag blev nästan så spontan att jag var på väg att klippa av det, haha.. jag som sparat i över 1 år för att få det såhär långt, och jag är inte klar ännu, har planerat att ha en bit längre till och med!

Vad tycker ni? Vågar man?


Kommentarer
Postat av: yazmina

ge mig tips på vilken låt jag kan sjunga i idol? :)

2008-03-22 @ 22:24:01
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Linda

oj ... det var ju svin snyggt, det var ju jobbigt !
Men gör inget drastiskt bara. men du passade jättebra i det!
Love you !

2008-03-23 @ 03:53:07
Postat av: Malan

Snyggt som det är, men du skulle passa sjukt bra i kort!Tål kanske att tänkas på..
Hoppas allt är bra förövrigt.
Kram

2008-04-24 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0