Nysa..

..är så sjukt skönt, i lagom mängd! Men när man får en attack på 14 st så är det inte lika skönt längre!

Har vart nere hos pappa och Linda och hälsat på lite.. har saknat Linda väldigt mycket, känns bra att vi kommer ses nästan varje helg några veckor framöver! Hon skulle ut idag, blev dock många klädbyten innan hon bestämde sig, men hon blev riktigt läcker tillslut!

Imorgon drar jag tillbaka "hem", ska faktiskt bli skönt.. har ju iof inte vart hemma mer än 2 dagar men det räcker just nu, kommer ändå vara hemma hela nästa helg så jag klarar mig!

Nu ska jag ta nässpray och gå och lägga mig.. imorgon blir det bussresa med extremplugg i 2 timmar och sova i två timmar.. har mer grejer med mig tillbaka än vad jag hade hem, dricka, skor och en tröja, så det blir till att packa om imorgon bitti.. upptäckte att jag glömt laddarn till mp3 också, hur länge klarar man sig på 1 plupp?


Kommentarer
Postat av: CC Darling

Hej pollan och tollan! hur har ni det dar hemma? hoppas allt ar bra och sa dar. Vi har det sketabra vi! varmt och fint o sa sar. Har hyrt ett hus nu, vi ar 11 tjejer.. deas kompisar och tva fran jobbet och jenny fransson och hennes kompisar sa det ar ball. Har borjar fa en riktigt fin solbranna nu sa det ar gott! har ju mer an en manad kvar har ocksa sa jag ser val ut som en Afrikan nar jag ar hemma! men vada liksom, det far man ta bara.. ;) saknar er jattemycket, far ses med en gang nar vi kommer hem! LOVE YOU GUYS!! Pussss

2008-03-16 @ 06:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0