Söndag

Idag mår jag som jag förtjänar, på alla plan! Var en helt okej kväll igår.. jag och Tess kikade på halva melodifestivalen här hemma och sen gick vi till Lovisa och Sanna och kikade på andra halvan där.. tyckte det var helt rätt låtar som tog sig till finalen! När klockan började närma sig 00.30 snåret så tog vi taxi till Kharma och dansade in på småtimmarna..

Vi ska nog gå till kumlas sen och hämta min kamera som jag lämnar där var och varannan dag! Sen skulle vi till Klabba och deras lägenhet och lämna nyckel till Bosse.. Sid får stanna här en natt till, undra när han ska börja med sina tjut, han lär väl hålla oss vakna hela natten om vi har otur..

Imorgon är det jobb igen som gäller, men vi klagar inte.. bara lite kanske.. typ när kl ringer 05.30, då klagar vi lite. Borde kanske fixa mat att ha med imorgon, vet inte om jag har lust att lägga 25 spänn om dagen på kycklingbaguetter hela veckan, kan bli lite enformigt kanske! Får kika på det sen..

Nu måste jag leta upp min mobilladdare och ladda mobilen som dör hela jävla tiden! Just det mamma, jag kommer få brev från Halebop i veckan, ring så fort ni fått det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0