Söndag

Utgången Igår var trevlig, hela dagen var trevlig faktiskt.. jag kom hem hit vid 14.30 och sen slank Tess in här runt 15. Jag dumpade mina grejer och sen drog vi på stan en stund! Vi skulle kollat på fotboll på Bohemen med Kläb o co men det var proppfullt och dom hade dragit hem till Fredensborgsveien istället, så vi gick förbi där en stund också, härligt med seger till Man u! Efter matchen så drog vi hem igen, tog en pizza på Seven, gjorde iordning oss på 40 min, drog till Kläb och tog taxi tillbaka till grabbarna! Sen satt vi där och kikade lite melodifestival, spelade kort och hade det allmänt trevligt fram till 12 tiden då vi drog till Yatzy och skakade rumpa! Vi skulle ta taxi hem vid 3 men det var helt dött på taxifronten så vi fick gå hem, fruktansvärt kallt! När vi kom gående på en gångbana så såg vi helt plötsligt hur några killar började slå på en annan kille vid en busshållplats, det utbröt kaos och folk sprang fram och skrämde iväg dem! Killen dom hoppat på klarade sig bra, såg ut så iaf.. jävla idioter, man börjar typ koka när man ser nåt sånt, usch!

Idag har jag och Klas vart och käkat glass i solen, var sjukt härligt att sitta i solen, varmt och skönt! Tess sover borta inatt också så jag ska ta mig en storstädning här tror jag.. håller på tvättar just nu, känner mig så duktig! Måste fundera ut nåt bra att käka idag också.. tror det blir carbonara, lätt och smidigt! Sen ska jag nog bädda ner mig och kika på film och äta popcorn, myspys på hög nivå!

Imorgon ska jag plugga, promenera och lämna in ett VISA kort som jag hittade ute igår! Sen får vi se vad som händer på kvällen.. Sanna ska tydligen vara hemma här nu i veckan så Lovisa blir inte själv, men som hon själv skrev förut så kommer våra sällskapskvällar inte kastas bort för det! :)

Nu ska jag hänga upp tvätten.. tjipp!

(vad händer? det snöar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0