Tisdag

Blev lite myspys hemma hos Lou och Sans igår kväll, käkade popcorn, chilinötter och kokosbollar.. var så trevligt så! :)

Idag har vi vart ute och promenadat.. lämnade in visakortet jag hittade och satte oss och tog en bulle i solen, härligt värre! Satte sig ett par riktiga hotties på uteserveringen också, synd bara att vi två såg ut som drägg annars hade vi ju lätt lagt in stöten! Tss..

Har vart bra väder här i ett par dagar och nu måste man åka hem till snö och äckligt, men detär smällar man får ta! Vi har hållt på småpacka lite nu men det är så tråkigt så det kommer ingen vart, får ta tag i det senare.. tror nog vi pyser ner till L&S sen också.. Tess ska baka äppelpaj! :)

Nu ska jag ta tag i packandet igen, känner att jag nog inte kan ha allt liggandes i sängen när Tess ligger och fiser..


Kommentarer
Postat av: Tess som pinas av paos fjärtar och tåsvett

Vaaafan vem är de som fiser egentligen!? aaa precis du, det vet ju både duuu o jag!

2008-03-18 @ 18:45:42
Postat av: Pao som mår som bäst när Tess förklarar bort dig!

Dröm och glöm! jag tänker inte sitta bredvid dig imorgon på bussen iaf :p

2008-03-18 @ 20:43:31
Postat av: Tess som pinas av paos fjärtar och tåsvett

Haha nee det får du inte heller, det gick bara att boka en plats på bussen till dig, TOAN! så njuuuut =)

2008-03-19 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0