Tisdag

Det är mer eller mindre kaos här just nu.. mamma och Patrik ska på begravning och mammas "kavajbyxor" har tydligen blivit för stora över natten så hon irrar runt och letar efter ett par andra.. borde jag föreslå strumpbyxor och kjol? Kan man ha det? Kan man säkert, men vågar dock inte samtala med henne just nu. Jag skickar Phille!

Jag är riktigt nervös för att min bok inte ska komma idag! Posten brukar komma runt 12 här och vi behöver åka med kvart i 1 bussen för vi ska handla mat på Willys innan vi åker vidare in till stan och bussen tillbaka till Oslo 15.40. Känns nästan som att jag måste be en bön eller nåt, krävs ju mirakel här! Jag kommer för övrigt få sitta och plugga i 3 timmar på bussen, blev inte klar igår och jag måste få iväg det innan imorgon, blä. Jag har ju praktiskt taget bjudit in mig själv till Lou och dom när vi kommer fram, tänkte käka lite våfflor (jag och Tess köpte smetpulver) för Tess skulle kanske till Kläb och sova där, men jag får se hur jag gör med plugget och så.. hinner jag klart under bussresan så vet ni att jag trillar in där sen :)

Nu ska jag packa! Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0