Lördag

Min kropp orkar inte bära mig, är helt slut! Cupen gick väl sådär, förlorade två och vann en, men det var riktigt kul! Och vilket gäng vi var, folk i alla åldrar och storlekar :) Skulle egentligen åkt in till stan till dom andra nu igen, dom är hos Dea och förfestar, men jag orkar verkligen inte.. men det är ju ingen stress med att umgås, vi har ju hela Hultsfredsveckan på oss, guuud vad jag längtar! Bestämde att det skulle vara Hultsfreds-förberedningskväll hemma hos Natalie på måndagen, för det verkar som om vi drar på onsdagen (hon är Hultan-veteran så hon har koll), men grejer är att jag kom just på att jag tror Sverige spelar då, eller är der tisdagen kanske? Måste kolla!


Tisdag 10 juni
18:00 Spanien - Ryssland, Grupp D, TV4
20.45 Grekland - Sverige, Grupp D, TV4


Då är det lugnt, då kan vi åka på onsdagmorgon, lugna puckar! Åh gud vad spännande det ska bli! Måste inhandla ny Sverigetröja innan, den ska ju få följa med till Hultan såklart, för på lördagen så smäller det igen!

Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag och hunden bara legat på en filt i trädgården och sovit.. det är så fruktansvärt skönt att var hemma just nu! Att komma ut på landet igen är underbart.. det är så lugnt och skönt!

Nu ska jag göra mackor.. grovbröd med avokado och ägg, kan inte bli bättre! Sen ska jag nog lägga mig och sova.. det är ju en dag imorgon också, och den ska vi tilbringa på stranden såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0