Tisdag

Igår och idag har jag gått omkring som i en bubbla. Morfar dog igår. Har inte riktigt fattat det än, specialt inte när man inte kan vara hemma hos familjen heller. Kommer nog ta ett tag innan allt är som vanligt, trots att det ändå var ganska väntat. Usch. Mamma och alla andra, jag saknar er!

När nåt sånt händer så börjar man tänka så mycket.. så nu har jag helt plötsligt flera tusen tankar och funderingar i huvudet. Jag önskar någon kunde visa vägen, vilka val man ska göra osv. Men jag antar att det blir som det blir, med tanke på att jag är en av dem som tror på ödet.

Ikväll ska jag och Tess sitta hemma och titta på melodifestivalen och äta nåt gott. Hon är underbar som ställer upp som hon gör.

Internet fungerar nu igen, om det bara är tillfälligt vet jag dock ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0