Torsdag

Har nyss kommit hem från en kväll på stan med jobbet, shit vilka sköna människor dom är, gillar dom skarpt! Tess har dock inte pallrat sig hem ännu, något hon lär ångra inatt när hon upptäcker att hon inte packat klart.. eller imorgon bitti 05.30! Jag är ju så vuxen så jag gich hem för att sova, jag och Vicky.. fast hon var nog sjuk dock.. jaja..

Imorgon drar vi alltså hem på semester i 1 månad! Har packat alldeles för mycket och det blir inte riktigt semester förns den 10 juni då vi drar till Hultan, innan dess är det mycket som ska fixas.. Lindas student, morfars begravning, korpfotbollscup mm.. Men först och främst ska vi ta oss hem med all packning! Ska ju ha med den till jobbet först, kommer gå käpprätt åt skogen, men jag antar att någon av dom udnerbara jobbarkompisarna agerar packåsna på t-banan! Gud.. fattar inte att man aldrig lär sig.. men "bättre med för mycket än för lite" som jag brukar
säga!

Men guud vad jag kommer sakna människorna här uppe, ni får inte glömma av oss nu när vi är hemma och glassar, för ni ska faktiskt också åka hem en månad sen och då kommer vi får gå runt på lagret med dom nya konstiga vikarierna och låtsas tycka dom är roliga, men det är dom inte.. det är det bara vi som är :)





Har ju glömt och visa hur läcker lillasyster var på balen i måndags!



Och här är jag just nu, eller för en stund sen



Och här är ankan som härjade på taket härom dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0