Julkaffe, någon?

När Tess skulle gå till Klabba förut som ringde hon nerifrån porten och sa att jag skulle gå ut till hissen och kolla på det "översta". Jag gjorde som hon sa att spatserade ut i mjukisar, tofflor och en skål med müsli och öppar hissdörren. Där möter jag en hög med brev och tittar som Tess sa på det översta.. där står det "Till Renate Rian", vilket är namnet på den kvinnan som dog i den här lägeheten för massvis med årsedan och som har hyrts ut till massvis med folk efter det. Det var från Rikshospitalet och dom ville bjuda in alla gamlingar på en julkaffekväll. Hon fick också en lapp där hon kunde kryssa i om hon skulle komma eller inte. Känns väl lite sådär va.. har inte ens sjukhusen koll på vilka som är döda och inte?

Jag försökte få tag på skolan jag brukade jobba på förut men dom hade gått för dagen så jag får testa imorgon igen. Skulle vara skönt att få jobba lite där nu i början när jag flyttar hem och innan jag börjar leta lägenheter och jobb i Sthlm på riktigt. Just nu kan jag ju bara spana runt, för det är svårt att komma ifrån jobb och sånt nu det sista för att gå på visning eller intervju.

Har förresten kollat upp ny tatueringstid hemma i Sverige. Förhoppningsvis så blir det i mellandagarna. Vad det blir får ni se när den är klar! (jaaa Dea och Tess, ni har redan sett den.)

Imorgon efter jobbet så ska jag träffa Tobbe! Jag ska visa honom allt som är värt att se i Oslo, gud vad roligt!

Kommentarer
Postat av: Lou

Nä, hon dog väl precis innan vi flyttade in?

2008-11-27 @ 12:42:36
Postat av: Anonym

ja lollue, det gjorde hon! det är bara pao som är lite vimsig ;)

2008-11-28 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0