Fredag

Jannica ska med tåget till Karlstad om typ 2 timmar och nu håller hon på packa och göra iordning sig i en och samma veva! Hon ska träffa killen hon dejtar och bo på hotell hela helgen och jag är inte alls avundsjuk! Tess och Pilla har åkt hem över helgen, Dea jobbar och Cissi är med Jesper. Så jag har bjudit hit Henke och Malte ikväll! Vi ska göra fruktsallad och kolla film. Dom gör mina dagar på jobbet till en jäkla cirkus och det är sjukt kul! På tal om jobb, jag ska jobba imorgon också, när ska man sova då?

Imorgon efter jobbet ska jag till stan en snabbis och sen ska jag träffa Sanna! Vet inte vad vi ska hitta på, men det kanske blir en utgång eller något i den stilen!

Äsch.. nu ska jag gå och sola. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0