Dagen efter på Fritzners

Här mår vi alla som vi förtjänar idag. Vi har dock tagit tag i städningen redan och det ser ganska respektabelt ut nu igen. Dea har satt på lite "avslappnande" musik men jag får mest ångest. Hade söndagsångest redan när jag gick hem inatt, eller imorse kanske man säger till 04.00? Men vi hade riktigt kul igår faktiskt! Var bara massa roliga människor här och vi fick vin och glas i inflyttningsprester, tack tack. Alla drog ut runt tolv och hamnade på tusen olika ställen..  men jag, Pilla och några av grabbarna höll ihop och stannade på John´s hela kvällen. Dansade som aldrig förr! När dom stängde så ville Pilla gå och äta och dom andra ville gå på efterfest.. men jag knäppte jackan, vira in mig i halsduken, stoppa händerna i armhålorna och gick mina ca 1,5 km hem till stora varma sängen istället! Nu ska jag lägga mig i sängen igen, dricka Oboy, kolla någon sorlig film och tycka synd om mig själv. Ikväll ska vi nog se på film här ute allihopa, kanske tända i öppna spisen också? Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0