Hello there, the angel from my nightmare

En förbannat lång måndag på jobbet igen, som vanligt. Att Henke gjorde bort sig i fredags gav oss alla ett litet morgonskratt dock! Det har börjat bli så förbannat kallt inne på lagret nu, jag får gå med jobbarjackan på mig och den är inte vacker ska jag tala om. Jag ser ut som en muskelknutte, pojkarna är rädda för mig..

Tess skulle jobba över idag, hjälpa till att byta och flytta lokationer (byta plats på grejerna helt enkelt). Och eftersom att vi börjat göra lite olika saker nu på sista tiden så var det bara dom som är "ordinarie plockare" som fick stanna den här gången. Jag är ju en såkallad "flex" kanske man kan säga då, jag både packar och plockar. Så jag får jobba över en annan dag istället. Jag fick iaf åke till Deas jobb när jag slutat för att hämta nyckeln. Jannica fick sitta utanför dörren och vänta i en timme på att jag skulle komma hem med nyckeln, stackarn.

Jag sitter just nu i valet och kvalet angående vilken film jag ska se ikväll.. antingen What happens in Vegas, Del 3 på Planet Earth - Sötvatten eller Sex and the city. Får klunsa.. oavsett vilken det blir så är det mestadels förbannat tråkigt att kolla film ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0