Hit me, knock me out and let me go back to sleep

Sitter i soffan som vanligt och pratar med Linda på msn.. saknar henne jättemycket! Har precis lagat mat till imorgon också, blev kyckligpastasallad. Gjorde sjukt mycket mat för det skulle räcka till mig både idag och imorgon på jobbet.. sen skulle det räcka till lunch till Henke också, för i måndags när jag var lite deppig så lovade han mig att göra mitt liv bättre genom att fixa lunch till mig på tisdagen! Det var sjukt gott så nu kände jag att det var min tur att bjuda tillbaka, så imorgon ska han få käka min kycklingpasta.

Imorgon ska vi över till grabbarna igen och kolla på Idol. Verkar dock som att det kanske bara är en av dom kvar i helgen, men vad gör det.. Vi måste ju se Idol.

På lördag ska vi nog till Elixia och spela lite fotboll på förmiddagen. Fast hallen kan vara uppbokad redan och då kör vi badminton istället! Sen på kvällen ska jag och Tess ut och äta, som vi brukade göra förr, mysigt! 

Idag skulle jag egentligen kollat på del 2 - Berg på Planet Earth. Men jag har faktiskt inte hunnit och nu börjar det bli för sent. Men på söndag, då har jag inga planer, då ska jag titta. Ska nog försöka hinna med "What happens in Vegas" innan helgen är slut också. Blir ju som sagt en lugnt helg, ska spara oss tills nästa helg då vi får besök av brudarna hemifrån, ska bli så grymt kul!

Nu ska jag duscha och slänga mig i sängen. Måste läsa ett kapitel i min bok - En shopaholic i New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0