I'm a million different people from one day to the next

Dea kom just hem från IKEA där hon strosat runt själv i ett bra tag. Hon fick med sig en stor svart ram till sin Sex and the city plansch (?) för 229 spänn! Jag tror jag måste dit i veckan och fixa en till min papperslapp som sitter uppslängd på väggen (den är svartvit med en ballerina med fransklännning som hoppar eller nåt). Själv har jag spenderat eftermiddagen med att läsa i min bok (en shopaholic i NY). Slumrade dock till en timma eller två också, men det var jag värd efter att ha stått upp i 7,5 timmar och packat snart 2000 dvd-filmer. Kan säga att benen och nacken tar lagom mycket stryk då. Hörde förresten att det skulle komma 5 cm snö inatt också.. spännande. Funderar på om det finns genvägar till jobbet från tunnelbanan.. finns ju en stor risk att jag, mot min vilja, hamnar i snöbollskrig imorgon i så fall.

Åh.. trötta jävla jobb. Många av tjejerna har gått och blivit fastanställda nu, vilket innebär mer i lön men också att dom skriver på för minst 1 år till på SD. Jag får panik när jag tänker på det! Tur att jag inte har tillräckligt med dagar på nacken där än så jag kan bli tillfrågad. Aldrig att jag skulle stanna 3-4 år på ett sånt jobb. Men alla har ju olika mål i livet. Jag MÅSTE hitta ett nytt jobb innan året är slut! Äsch.. snart är det helg igen och då får man livsglädjen tillbaka!

Jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll, ingen film eller annat trams. Kommer nästan aldrig i säng före tolv nu för tiden, inte okej. Cissi har legat i sängen hela dagen med sjuk magknip, stackare. Tror jag ska smyga in till henne nu och skeda lite. Jag får alldeles för lite närhet! Men dom är vana här nu.. jag älskar att kramas! Fråga Frida på jobbet.. hon får en "en gång i timmen-kram" av mig varje dag.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0