Lördag

Det gick jättefort på jobbet idag, tiden bara flög förbi. Det känns alltid lättare att jobba på lördagar, alla är på så mycket bättre humör! Vi fick beställa mat redan igår och jag hade valt pizza, vilket jag absolut inte var sugen på när maten kom idag. Lite synd, men gratis är gott så jag åt ändå. Henke, Jonas och Tess hade jättekul på lunchen och tejpade ner mig i en låda.. barn roar sig lätt.

Ikväll är det jobbfest! Det är vi på vårat jobb plus en hel del från HM-lagret som ligger vägg i vägg. Temat är "lila" och jag upptäckte att jag inte har några lila kläder över huvud taget.. en sjal eller två kanske, men hur kul är det. Får se om jag kan låna något av dom andra brudarna.

Har nog bestämt nu att jag ska åka hem nästa helg.. har egentligen ingen aning om vad jag ska göra där och jag orkar inte sitta på bussen, men jag saknar dom där hemma helt enkelt.

Nu ska jag laga mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0