Lunch på bænken!

Jag ær alldeles før førkyld før att orka ta mig upp till lunchrummet idag.. Længtar så himla mycket tills jag sitter på bussen påvæg hem sen. 15.45 går den så jag får gå tidigare från jobbet. Hoppas jag kan somna på bussen sen.. kænns som att jag har ett par timmar att ta igen. Har førresten ingen aning om vad jag packat med mig før grejer. Allting blev så stressigt igår efter att vi kom hem från IKEA! Allt skulle ju skruvas ihop och monteras upp, tog evigheter! Men nu har jag och Tess det riktigt snyggt. Næsta vecka ska vi tillbaka och køpa gemensamma grejer så det ær fint till inflyttningsfesten næsta lørdag! Måste børja skicka ut inbjudningarna också. Nu ær lunchen slut.. varfør ska den bara flyga førbi jæmt?

Jag har verkligen førsøkt att intala mig sjælv att "det ær sånt som hænder", men det funkar inte. Jag tænker på dig hela tiden. Kan inte allt bara bli som førut? Du gjorde mig glad varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0