Måndag

Idag har Dea flyttat upp så nu är alla här, känns bra. Cissi fyller år och ska ut och äta med Jesper ikväll så vi andra får slåss om bästa platserna i sofforna. Jag och Tess är urfattiga just nu och min middag bestod av makrill och Oboy.. Men på onsdag får vi lön och då ska vi till stan och shoppa för första gången på öven en månad! Jag ska använda mitt presentkort på Grim, förhoppningsvis hitta någon Adidaströja eller snygg tisha! På torsdag ska vi till IKEA allihopa och fynda lite. Jag ska få med mig garderob, nattduksbord, krokar, tavla, hylla och ljus! Sen komme vi få åka tillbaka nästa vecka och köpa lite saker till vardagsrummet också. Det kommer bli så fint här! Denna helgen spenderar jag i Åsa men nästa helg har vi inflyttningsfest här, ska bli så kul! Hoppas Bella och Linnea kan komma upp.

Hyresvärden var här idag och kollade på proppar och pannor och skulle komma tillbaka imorgon och fixa det, men tills dess får vi fortsätta duscha i minusgrader! Nu ska jag ringa lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0