Middag för två

Jag och Tess var på Jamas igår och hade riktigt trevligt. Det blev en jädra fest när det grekiska livebandet drog igång nån sång som fick folk att börja dansa i ring, festligt. Vi satt mest och klappa händerna åt dom smått berusade vuxna människorna. Vid elvatiden gick vi förbi Bogren och dom på deras förfest, men vi stannade bara i en halvtimme eller nåt sen gick vi hem och sov. Jag kan ha råkat väcka Tess både en eller två gånger av att jag fick sms, men hon verkade ha glömt det imorse. På tal om imorse, man ställde ju tydligen om klockan inatt! Så där tjänade man in en timmes sovande.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Planet Earth, Del två - Berg, för det blev aldrig nånting av det förra gången jag försökte. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0