Sjukskriven

Helgen hemma i Åsa kan ha varit det bästa jag gjort på länge! Så sjukt skönt att bara få komma ifrån allting här uppe och tänka på saker och ting i lugn och ro. I fredags kom jag hem ganska sent så det blev film, Music and Lyrics, helt okej. I lördags åkte jag in till Linda och hängde med henne på jobbet snabbt innan jag skulle tillbaka hem och äta middag hos pappa. Efter maten gick vi och kollade på Linnea när hon spelade match. Dom vann med 17-0 och hon gjorde 10 av dom, jag har lärt henne allt jag kan! Jag och Daniel gick och köpte godis efteråt och sen gick vi hem och kollade på Sverige - Portugal. Jag skulle egentligen gått med Linda ut men med den förkylningen jag har så kan jag knappt andas på egen hand så jag fick tacka nej. Igår så körde jag Linnea ch hennes kompis in till stan för dom skulle på bio och sen drog jag till Ikea en snabbis innan jag mötte upp Dea för att åka tillbaka hit. Jag får såna skuldkänslor över att jag inte hinner träffa alla när jag är hemma! Men jag försöker i alla fall och det vet dom nog om.

Imorse när jag kom till jobbet så skickade min chef hem mig igen innan jag ens hunnit börja. Han tyckte inte jag skulle vara där och smitta ner dom få som var friska. Så här sitter jag i vardagsrummet och kikar på Dea som springer fram och tillbaka och gör iordning sig inför en intervju, Jannica som är rastlös och försöker boka in 500 pass på gymmet bara för att fördriva tid. Pilla och Cissi är och jobbar på cafén nånstans i stan, hoppas det går bra. Sen får vi ju inte glömma Fröken Therese Marie Claesson, som är sjukskriven för stukad fot. Hon hoppar runt på kryckor för tillfället.. ser jättekul ut.

Ikväll när hela familjen är samlad så ska vi nog göra inbjudan till inflyttningsfesten på lördag, kommer bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0