Söndag

Det var ganska kul på festen igår trots att jag inte alls hade någon lust att gå dit från början. Temat var ju som sagt lila och jag hittade en lila/svart aktig småblommig klänning hängandes i garderoben som jag riktigt aldrig använt så det var väl kanske dags. Det blev dock aldrig någon utgång för det ösregnade och vi fick inte tag på någon taxi, vilket resulterade i att vi insåg att om vi skulle komma ut den kvällen så skulle få gå pisseblöta och det var inget som någon uppskattade speciellt mycket. Så jag, Tess och Henke åkte hem hit och åt rostmackor istället. Jag satt uppe i köket och pratade i telefon i nästan en timma medans dom två höll på bädda sängar och skoja runt.. men sen somna vi i varsin säng och imorse låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord i 3 timmar. Jag och Tess gick med Henke tillbaka hem till hans lägenhet och kollade lite klipp och sånt på youtube med han, Niklas och Malte. Ida och Frida låg i soffan och slappade men det var kul att se dom också!

Nu har jag och Tess sovit sen kl 16 och ska ut och gå en halvtimma innan vi ska lägga oss här i min säng och äta chips och kolla på film.. känns ju som en obligatorisk aktivitet en söndag. Imorgon är det jobb igen, usch. Men jag har nästa helg att se fram emot så veckan går nog ganska fort. Tar bussen 15.45 på fredag och blir antagligen hämtad inne i stan.. jag längtar så mycket efter att få komma hem lite.. har inte varit hemma på två månader nu och det känns! Det finns många fler jag önskar jag fick träffa och som jag saknar just nu.. men jag antar att allting har sin tid.


Kommentarer
Postat av: Lindstone

pauan, ring mig du verkar vara lite down down.. ps. vem är henke egentligen? jag blir förvirrad av alla namn här ju.. PUSS

2008-10-06 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0