Torsdag

Jag har en "Jag-vill-sæga-upp-mig-från-det-hær-skitjobbet-och-flytta-in-i-skogen-helt-sjælv-och-aldrig-komma-tillbaka-dag". Usch!

Nær dom hær førbannade 8 timmarna ær slut så drar vi till IKEA och køper upp lønen, yes. Sen ska jag och Cissi gå och træna.. och innan jag går och lægger mig vid 21 før att jag ær trøtt på livet och finner ingen poæng med att sitta uppe halva kvællen och dra ut på skitdagen ænnu længre, så ska jag packa infør hemresan imorgon. Det ær bara det jag ser fram emot just nu.. kænner mig helt vilsen før tillfællet.. vad ska jag gøra nær jag blir stor? Vart ska jag bo och nær ska jag få barn och med vem?! Jag har alltid sagt att jag ska ha kille och barn nær jag ær 24-25, men det blev jævligt tight såg jag nu.. Jahaja.. så var rasten slut också... Regnar gør det också, idag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0