13 x 2

Är helt slut just nu. Har jobbat över både igår och idag och det känns verkligen! Har fått en blåsa på handen och mina fötter är typ svullna. Det finns det fortfarande inget varmvatten, så jag fick duscha kallt efter att ha gått hem i regnet. Det blev på med mjukisarna, tofflorna och filten direkt och nu väntar jag på min oboy i micron. Sen ska jag skicka in mina stämplingstider och sen vill jag bara gå och lägga mig. Det här kan ha varit den sämsta dagen på väldigt länge..

Jag har min enda oplanerade helg på över en månad framöver nästa helg. Jag hade börjat planera den lite men det blir nog inget med dom planerna. Funderar på att åka hem då istället, får se.. måste få ett avbrott och komma bort från vardagen och folk här uppe. Känner mig så omotiverad till precis allting jag gör! Usch..

Pilla jobbar ikväll, Tess ska sova hos Klabba och Cissi sover hos Jesper i deras gamla lägenhet, så jag tror jag blir själv hemma. Men jag hade nästan hoppats på det också.. känner att jag vill vara själv ikväll.. mycket att tänka på.

Nu är Oboyen kall, får gå och värma om. Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helluuuu! vad jag glad jag blidde när jag såg att du börjat blogga igen, nu kan vi se vad ni hålls med där uppe :) är iaf hemma från chicago nu, det har varit helt underbart.. shoppingen ska vi inte tala om, precis lika mycket och billigt som man tror :P saknar er brudar, vi ses snart hoppas jag! Pussar och kramar från Lou

2008-10-01 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0