Ååååh gud!

Hur ska detta gå!? Jag har fått äran att skriva ett inlägg här (mamma nu är du nöjd va?) ;) Ja men vad ska man säga? Jo,kan berätta om kvällens planer. Jonas på vårat jobb ska dj´a på Café sör, så vi ska dit ett gäng från jobbet och lyssna/dricka.. kan bli trevligt! Får bara hoppas att Jocke tar det lugnt med spriten/shotsen.. haha.

I morgon kommer ju Cissi och Pilla hit med deras grejer.. kan dock inte göra i ordning något eftersom Bobo och mäklaren ska hit på Tisdag för inspektion! så då får de inte se ut som att det bor någon mer än jag och Paula här. Det ska nog gå bra! :) Sedan kanske det blir fotlboll på dagen sen ska vi ta hem lite folk hit på kvällen och sedan dra vidare ut..sheeejka lite rumpa kanske!? haha.

Nu är det lite stressigt, vi ska möta upp dom andra vid halv 10 och Paula ska käka innan och så ska vi fixa oss så bäst att sätta igång!

Men vem vet, kanske kommer jag tillbaka med ett inlägg nån gång.. håll utkik! :)

Får tacka för mig så länge, ha en trevlig fredagskväll! / The one and only, Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0