Tisdag

Var ett tag sen jag tog mig tid att skriva några rader här. Antar att fröken Claesson är besviken? Ska bli ändring på det nu!

Jag och Tess har flyttat in på Fritznersgate nu, i Lovisas och Sannas och resten av gängets gamla lägenhet. Dom har flyttat hem till Sverige igen. Vi saknar dom redan jättemycket! Lovisa och Sanna är på väg till Chigaco just nu, hoppas dom får sjukt kul! På lördag flyttar Cissi, Pilla, Dea och Jannica in här också, kommer bli riktigt roligt!

Tess är påväg hem från jobbet nu.. själv har jag legat hemma idag och igår, åkt på någon form av magsjuka. Att äta 3 dagar gammal och rumstempererad lax- och bulgursallad är faktiskt inte så bra som det kan verka. Har ätit fiskbullar, knäckebröd och banan sen i söndags och nu håller jag på hungra ihjäl. Har dock inte spytt sen igår kväll så jag ska försöka mig på något mer matigt sen. Tror till och med att jag ska baka en kaka, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0