Mhm

Det regnade så sjukt mycket imorse när jag skulle kila ner till bussen. Folk visste inte riktigt vart dom skulle ta vägen, paraplyn började ge vika och bilar skvätte upp vatten på trottoaren. Värdelöst. Börjar dock spricka upp nu. Lunchen var trevlig, käkade på Cupido och slog till på pannbiff och grejer! Dagens föreläsning var engelska igen, övade på att arbeta med telefon och det var riktigt nyttigt!

Subben imorse bytte någon konstig ring på 4 minuter, sen var han ute igen. Skönt. Jag var ju rädd att jag skulle behöva bjuda på kaffe och grejer, men det slapp jag.

Har försökt kolla på tågresor hem inför nästa helg, men fan vad dyrt det är! Ser inte bättre ut än att jag får sitta på Tradera och buda till mig en sista minuten eller nåt. Annars får jag vänta till oktober med att åka hem, känns inte alls okej. Vill ju hem och gossa med Meya, mosters älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0