Tillbaka

Tillbaka i Uppsala med blandade känslor. Stressen började jag känna redan på bussen upp hit, men å andra sidan så njuter jag av att få bo själv igen! Carro och Anders hämtade mig på centralen igår kväll och skjutsade hem mig med alla mina grejer, riktigt snällt av dom. Nu har jag packat upp allt och det börjar se hemtrevligt ut igen, till skillnad från igår när allt låg på golvet och jag ägnade över en timma till att försöka få allt att få plats på klädställningen. Jag får nog göra en omorganisation när det gäller utrymme här..

Första skoldagen i går var en kort dag på bara tre timmar. Är ledig fram tills på fredag nu, men ska ändå försöka plugga lite. Sen efter föreläsningen på fredag morgon så åker jag till Örebro över helgen, ska bli riktigt skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0