"Happy Fucking Valentine's Day"

Precis för ett år sedan skrev jag samma sak! Gick tillbaka i arkivet och kikade och då hatade jag den här dagen lika mycket som jag gör idag. Singlar värden över blir bara påminda om att dom är värdelösa och man kräks på par som gullar överallt.. Nej, skulle vilja vara hemma i Göteborg med Dea och dom andra brudarna som ska ut och göra stan osäker på singelkväll eller gå på Veronjes bröllop i Norge istället för att sitta ensam här i Uppsala och tjura! Mina två nyfunna vänner är upptagna ikväll så jag ska laga mat, kolla melodifestivalen och tröstäta glass. Adjö

Kommentarer
Postat av: jan

du börjar avancera du, klaga mat alltså ;) jaa den dagen är ett tråkigt påhitt alltså! lycka till imon!!!!

2009-02-15 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0