Torsdag

Vaknade inatt och hade sjukt ont i huvudet! Kändes som början till ett migränanfall och fick gå till apoteket och köpa såndär nässpray på direkten. Jag får inte anfall så ofta så jag har inte haft någon medicin på väldigt länge. Men nu har det iaf gått över och jag är helt slut.. har legat i sängen hela dagen och tittat på The City och Family Guy.

Har förresten fått veta att jag ska få bli gudmor till Linda och Samuels skitunge! Den är beräknad till 6 augusti och mitt "sommarlov" är slut veckan därpå, så förhoppningsvis är jag hemma och får vara med då!

Imorgon kommer Tess hit, gud vad kul det ska bli! Tror vi sitter här hemma imorgon, äter och kollar film eller så. På lördag ska vi in till Sthlm och shoppa och fika på dagen och sen blir det la festa på kvällen! Måste ju testa Uppsalas uteliv och se om det duger!


Kommentarer
Postat av: CC Raider

jag vill också ha en sååån! en såndär som är på bilden.. blupp.





Puss på dig paula, missar dej

2009-02-27 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0