Torsdag

Både igår och idag har vi haft dom första riktiga lektionerna och det har varit riktigt kul! Igår var det marknadsföring och vi fick jobba lite med hur tekniken har påverkat detaljhandeln under 2000-talet.. Idag hade vi organisation och då jobbade vi med olika företagsformer! Imorgon ska vi gå igenom datasystemet som vi kommer använda oss av!  Har pratat lite om LIAn också, praktiken på nästan 2 månader som vi ska ha om nån månad och sen en gång till senare iår. Vet inte riktigt vart jag ska göra den bara.. finns ju hur många butiker som helst och jag får göra det vart som helst! Grejen är ju att man kanske ska få jobb där sen, men jag vet inte om jag vill bo här när jag är klar, vet inte vart jag vill bo överhuvudtaget sen! Men men.. det visar sig!

Jag hade tur att hamna i grupp 1 imorgon så det blir en kort dag, 9-12. Sen ska jag på stan och köpa lite mappar och skit, får så otroligt mycket papper på lektionerna! Imorgon på kvällen vet jag inte vad som händer.. kanske går ut en sväng med några från klassen, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0