Lördag

Ligger inne i vårat rum i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker hitta nånstans att bo, blir ju hemlös efter den 1 februari! Måste hitta någon som kan ta min plats här i lägenheten också, men det verkar enklare faktiskt..
Jannicas mamma, pappa och bror är uppe och hälsar på i helgen. Hennes mamma och pappa bor på hotellet här bredvid och hennes bror bor här hos oss. Dom sitter ute i vardagsrummet och kollar Sällskapresan nu, kände att jag skulle passa på att ta egentid nu när Dea jobbar och Tess är hemma i Sverige. Ska hämta min glass nu och sätta på en säsong av Family Guy, underbart!


 
Du är det absolut värsta jag varit med om och ändå finns det inget bättre än dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0