20-7

Det händer inte allt för mycket under mitt såkallade sommarlov måste jag erkänna. Det är inte så fullt av spontana påhitt som jag trodde det skulle vara.. shopping har jag tydligen slutat med och supa för den delen också. Sommarvärmen höll i sig två veckor och nu har regnet hittat hit.. inget bad i havet har det blivit heller kom jag på nu.. bara fontän i Livelong. Men jag ska väl inte klaga, jag fick en midsommar/födelsedag och festivalvecka som var guld värd. Nu väntar Lindas unge och höstterminen i skolan i Uppsala.. och med den meningen kom ångesten! Vill inte tillbaka till Uppsala! Jag vill tillbaka till mina lilla lägenhet, det vill jag verkligen, men inte till alla tentor och funderingar på "vad ska jag göra sen?". Men hey, jag tror det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0