Peace&Love

Nyss uppvaknad i Åsa och har nu sovit ikapp mig efter fem dagar i Borlänge! Fem dagar av totalt massa kul! Höjdpunkten för mig och Tess var ju såklart Mando Diao på fredagsnatten, ojojoj. Sen har vi ju Pete som körde både solo och med Babyshambles, förbannat bra! Och för att inte tala om Mötley Crue som körde klackarna i taket! Jag är helnöjd. Skulle jag behöva klaga på nåt så är det väl värmen, men den bearbetade vi ändå rätt bra tycker jag, fontänbad mitt i stan är underskattat.

Idag blir nog inte mycket gjort, ska försöka leta rätt på nån solskyddsfaktor 67 (då det är på gränsen till brännskador på axlarna) och bara hänga i trädgården. Ska försöka slänga i en och annan tvätt också och kanske läsa lite bok.. fan vad jag trivs här ändå, lugna sköna Åsa! Här är perfekt när man vill koppla av och bara vara.. att gå nere i byn och kolla på allt man vuxit upp med och bli lite nostalgiskt är riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0