Studiebesök

Studiebesöket på Iittalas showroom i Sthlm idag var riktigt intressant! Vi fick lyssna på en snubbe, vars namn jag glömt, som jobbade med merchandising. Han var grym och inspirerande och vi fick många och mycket bra tips på hur man exponerar och liknande. Jag personligen vill ju inte jobba med just Iittalas produkter (glas och porslin) men själva jobbet är ju detsamma som med kläder mm. Vi gick ju på stan en stund efteråt och jag var ju på tokjakt efter min hatt, men alla är så stora och mitt huvud är så litet. Så jag lägger letandet åt sidan och låter hatten komma till mig istället.




Imorgon är det Säljteknik mellan 9-16 och då gäller det att vara pigg och alert! Så nu får det snart bli sängen, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0