Tröttsomfan

Imorgon är det tenta nr 4, heja heja. Har även haft tenta nr 3 förra veckan men ingen har varit så tidskrävande som den här! Gick upp 06.30 imorse och har suttit tills nu, har ont i nacken, handen, huvudet och ryggen och ändå känns det inte helt hundra.. det är bara att hålla tummarna!

Har försökt packa mellan plugget i veckan också, går bedrövligt. Jag kan ju inte ta med bara "det nödvändigaste" hem på 8 veckor, det förstår vem som helst. Det är ju först midsommarhelgen i Oslo, sen festivalveckan och sen kan det ju hittas på vad som helst! Så nu är jag uppe i tre väskor för tillfället, men det är inga problem! Henke möter mig i Sthlm imorgon och tar den största, ja-a det gör han. Vi rullar in i Oslo 06.00 och hinner förhoppningsvis ta nyckeln av Tess innan hon drar till jobbet. Hon och Teddy slutade vid 11 så vi, jag, Henke och Vicky, ska åka ut och säga hej till alla på Sentraldistribusjun lagom till att dom slutar. Ser verkligen fram emot helgen och att få träffa alla, har gått ett halvår nu! Vet inte hur planerna ser ut för kvällen  eller resten av helgen sen, men jag oroar mig inte, kommer bli hur bra som helst. Cissi har dock sagt att hon ska bjuda mig på middag på Olivia på lördagen, restaurangmat har jag inte ätit på, ja, ett halvår. Åh vad jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0