Fredag

Kort dag i skolan idag också, 9-11.30 bara. Sen åkte jag och Carro till ica och köpte saft, glass, kakor och vindruvor och sen hem till mig för intensivt studerande i nio timmar. Vi var lätt värda en pizza efter det. Nu har hon åkt hem och jag ska gå och lägga mig. Imorgon väntar först morgonpromenad, sen försöka plugga lite i solen och sist men inte minst så åker vi på Skrattstock i stora staden på eftermiddagen. Jag och Lejla ska hämta Carros bil hemma hos hos henne och sen hämta upp henne efter jobbet vid 17. Lär ju vara smockfullt då med tanke på att det börjar redan vid 12 plus att det är Sthlm maraton också, massa människor. Men det blir en utflykt och den ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0