Tisdag

Imorgon börjar skolan igen! Känns faktiskt lite skönt. Ska bli kul att träffa alla och nu när jag sitter här och äter godis och har det allmänt mysigt så tycker jag till och med att det ska bli kul att få plugga igen. På fredag är det rapportredovisning av LIAn,  så den rapporten skriver jag nog på torsdag, för imorgon blir det tight med först skola och sen fotboll! Spännande!

Fick höra att Tess och Julia ska flytta till London nästa år och plugga engelska i tre månader! Jag vart toksugen på att följa med faktiskt.. har ju den här lägenheten till 1 feb. så det kan ju iof bli lite svårt. Men London! Tess och Tanja åker ju dit nu till helgen och Dea och Anna har redan varit där, jag är så himla avundsjuk! Börjar ju bli stressad över vart jag ska ta vägen när jag pluggat klart här, har ju inga planer alls. Men det kommer, det kommer.

Nu, kaffe




Kommentarer
Postat av: P

Jaaa, alla flyttar till london!!!!!!

2009-06-02 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0